پرتال دانشجویان IT علمی کاربردی کازرون
 

 

Circulating time scheduling algorithm دانلود پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی

پروژه درس سیستم عامل الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی را در این ساعت از ام اس پی سافت اماده کرده ایم که دوستان عزیز که ترم جدید رو شروع کردن ممکنه به کارشون بیاد و تا یادم نرفته سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان عزیز و همراه همیشگی ام اس پی سافت تبریک میگم و انشاالله سال تحصیلی خوبی رو شروع کنید خصوصا ترم اخریا.راستی دوستانی که کپی میکنید اخرین اخطاری است که میدم بعد مجبورم اسم و سایتتون رو منتشر کنم توی سایت با شما هستم دوست عزیز؟!!!؟خوب اینالگوریتم که در محیط پاورپوینت به همراه اسلاید های کامل هستش توضیحاتی تکمیلی به همراه مثال های کاربردی به همراه حل ان به شما میده در ادامه توضحاتی درباره الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی میدم..

در این الگوریتم، زمان CPU بین فرایندها تقسیم می شود و هر فرایند برای مدت زمان مشخصی که برش زمانی(Time Sliceنام دارد(و از قبل مشخص شده است)می تواند CPU را در اختیار بگیرد.

کارایی این الگوریتم به شدت به اندازه برش زمانی وابسته است.الگوریتم RR سعی می کند به گونه ای عمل نماید که تمام فرایندهای موجود در سیستم احساس می کنند،پردازشگر همواره در اختیار آن هاست.برای رسیدن به این مهم الگوریتم RR به این صورت عمل می نماید که فرایندها را بر حسب ورود در داخل یک صف قرار می دهد(مانند FIFO ).

ویژگی های دیگر الگوریتم زمانبندی نوبت گردشی

سپس از ابتدای صف فرایندی برای اجرا انتخاب می شود.آنگاه یک برش زمانی به این فرایند اختصاص داده می شود.پس از اتمام برش زمانی، این فرایند به انتهای صف فرایندهای آماده اجرا،منتقل شده و فرایند دیگری از ابتدای صف برای اجرا انتخاب می شود.این عمل آنقدر تکرار می شود تا اجرای تمام فرایندها به پایان برسد .

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ به همت جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون جهت همیاری دانشجویان و سهولت در دریافت مطالب آموزشی (کتاب و جزوه ) و همچنین ارائه اخبار دانشگاه و انجمن علمی و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری و فعالیت میکند.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرتال دانشجویی و آدرس it-box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


این صفحه را به اشتراک بگذارید